Halaman

Samsung SGH-M7500 Emporio Armani




Rekaan Slim Bergaya
Selain memiliki ketebalan hanya 12mm, reka bentuk M7500 Emporio Armani ini kelihatan sangat bergaya dan selesa untuk digunakan tidak kira bagi golongan lelaki atau wanita.



Samsung + Emporio Armani
M7500 Emporio Armani sangat terserlah keistimewaannya apabila dikolaborasikan dengan jenama terkenal iaitu Emporio Armani. Penggunaan jenama ini jelas kelihatan di setiap sudut handphone ini sama ada di panel depan, sisi dan juga belakang.


Keypad Rata
keunikan M7500 Emporio Armani ini lebih terserlah dengan rekaan keypad yang rata ditambah lagi efek brushed metal yang sangat menawan dan sangat responsif untuk tujuan menaip SMS. Malah cahaya putih yang dihasilkan juga mampu membantu anda untuk melihat keypad di dalam gelap dengan baik.


Earpiece + Kamera Video Call (3G) + Light Sensor
Pada bahagian atas panel depan handphone ini ada dilengkapi dengan earpiece, kamera video call dan juga light sensor. Light sensor ini disediakan bertujuan untuk mengawal tahap keterangan cahaya pada bahagian keypad dan skrin untuk menjimatkan penggunaan bateri.


Sisi Handphone
Sisi kiri handphone menyediakan butang sambungan USB serta tulisan Emporio Armani yang akan mengeluarkan cahaya lampu yang menarik.



Manakala di bahagian sisi kanan pula disediakan butang kawalan muzik, butang dedikasi kamera dan juga butang laras volume.





Lensa Kamera Simple
Panel belakang kelihatan begitu simple dengan penggunaan lensa kamera tanpa shutter dan juga lampu flash. Kedudukan speaker handphone ini agak unik kerana terletak di bahagian logo Emporio Armani yang menguasai ruang belakang panel handphone.


Anda pasti terpukau dengan efek lampu yang terdapat di sekeliling sisi handphone ini kerana ia ada menyediakan tiga warna menarik iaitu merah, biru dan hijau. Efek lampu ini boleh ditukar mengikut warna themes yang digunakan atau ditetapkan mengikut warna yang anda inginkan.



SPESIFIKASI HANDPHONE SAMSUNG SGH-M7500 EMPORIO ARMANI

Band = GSM 850/900/1800/1900 & UMTS 2100
Ukuran = 114.9 x 47.4 x 12mm
Berat = 90.2g
Skrin = 2.2 inci AMOLED 26,500 warna resolusi 240 x 320 piksel
Masa Bual = (GSM) 7 jam (UMTS) 4.3 jam
Masa Tunggu = (GSM) 345 jam (UMTS) 275 jam
Memori = 120MB / microSD (sehingga 16GB)
Kamera = 3 megapiksel
Auto Fokus = Ada
Lampu Flash = Tiada
Bluetooth = Ada (A2DP, AVRCP)
WiFi = Tiada
Radio FM = Ada (fungsi RDS)
Format Muzik = MP3, WMA, AAC, AAC+, eAAC+
Format Video = WMV, MP4, 3GP, H.263, H.264
Port Audio = 3.5mm
Ekstra = RSS Reader, Mobile Printing, Light Effects
harga = RM 1,799

0 komen:

Catat Ulasan

Catat Ulasan



Related Posts with Thumbnails