Halaman

LG KM900 Arena



LG KM900 Arena ini dihasilkan sebagai sebuah handphone yang menyokong penuh miltimedia denagn User Interface 3D lebih inovatif serta dinamik. UI LG Arena ini direka sedemikian untuk memberikan pengalaman lebih menyeronokkan kepada pengguna, terutama fungsi Cube interface. LG Arena ini juga dilengkapi dengan teknologi audio dan video yang t idak terdapat pada model LG sebelum ini.


Bahagian Atas, Bawah dan Sisi Handphone
Bahgian atas handphone ini disediakan butang ON/OFF dan juga port 3.5mm audio jack. Tiada sebarang butang di bahagian bawah handphone ini.

Pada bahagian sisi kiri handphone ini terdapat port USB/charger.

Manakala sisi kanan pula disediakan butang untuk melaras volume dan juga butang kamera.


Reka Bentuk Menarik
LG KM900 Arena ini mempunyai kerangka yang menarik dengan metallic frame pada bahagian depan dan plain aluminium pada bahagian belakangnya. Ukuran handphone ini agak slim iaitu 105.9 x 55.3 x 11.95mm dan seberat 105g.






Skrin
Skrin sentuh LG KM900 Arena ini berukuran 3.0 inci menggunakan TFT 256,000 warna dengan resolusi 480 x 800 piksel. Ini membuatkan hasil paparan skrin ini lebih jernih dan terang.








Lensa Kamera
Lensa kamera handphone ini terletak pada bahagian belakang handphone. Lensa 5 megapiksel ini menggunakan optik Schneider-Kreuznach dan memiliki flash.


Mikrofon
Handphone ini menawarkan mikrofon kedua yang terletak pada bahagian belakang. Mikrofon ini kecil sahaja dan ia digunakan untuk merekod sound sepanjang rakaman video dijalankan.







Touch Key
Handphone skrin sentuh penuh ini tidak disediakan dengan keypad. Namun ia mempunyai tiga butang touch sensitive pada bahagian bawah skrin. Butang ini bertindak sebagai butang Call/End manakala di tengah-tengah pula merupakan butang start-up screen.

0 komen:

Catat Ulasan

Catat Ulasan



Related Posts with Thumbnails