Halaman

Nokia 5630 XpressMusic




Warna Tradisi Diteruskan
Penggunaan warna kerangka dalam dua warna pilihan iaitu biru dan merah masih lagi diteruskan oleh Nokia 5630 XpressMusic memandangkan ianya dikategorikan sebagai handphone siri muzik.


Keunikan Panel Belakang
Rekaan panel belakang dengan corak bulatan yang memenuhi keseluruhan panel sangat menarik dan mampu memeberikan hasil pegangan yang lebih baik. Speaker yang turut dihasilkan dengan rekaan susunan bulatan secara memeanjang turut membantu menyerlahkan reka bentuk handphone ini.


Lensa Kamera Simple
Fungsi penggambaran yang dimiliki oleh Nokia 5630 XpressMusic ini tidak menghampakan kerana menggunakan resolusi 3.2 Megapiksel auto fokus dan Dual LED flash!


Port USB & 3.5mm Audio Jack
Di bahagian atas handphone ini, disediakan port USB dan juga port untuk sambungan headset jenis 3.5mm audio jack. Manakala bahagian bawahnya pula tiada sebarang fungsi.

Sisi Kanan Handphone
Di sebelah sisi kanan handphone ini terdapat butang kamera, pelaras kekuatan bunyi speaker dan juga slot memori jenis microSDHC.

Sisi Kiri Handphone
Terdapat butang untuk Play/Pause, Next dan Previous.

Kerangka Ultra-Slim
Walaupun memiliki kerangka yang nipis iaitu 12mm dengan berat hanya 83g, Nokia 5630 XpressMusic masih mampu menyediakan fungsi hiburan dan multimedia yang hebat.

Special 1 : Say-and-Play
Fungsi ini membolehkan anda membuat carian lagu yang terdapat di dalam senarai lagu dengan menggunakan teknologi 'Voice Recognition'.

Special 2 : Contacts Bar
Nokia 5630 XpressMusic menyokong plugin Active Standby yang dipanggil 'Contacts Bar'. Anda boleh mengakses sehingga 20 nombor contact dengan lebih pantas melalui interface Homescreen.

SPESIFIKASI HANDPHONE NOKIA 5630 XPRESSMUSIC
Band = GSM 850/900/1800/1900 & WCDMA 900/2100
Ukuran = 112 x 46 x 12mm
Berat = 83g
Skrin = 2.2 inci TFT
Warna = 16 juta
Resolusi = 320 x 240 piksel
Kamera = 3.2 Megapiksel, auto fokus, dual LED flash
Memori = 60MB / microSDHC ( sehingga 16GB)
Fungsi Lain = Radio FM, N-Gage platform, WiFi, butang kawalan muzik

0 komen:

Catat Ulasan

Catat Ulasan



Related Posts with Thumbnails