Halaman

HTC Touch Cruise 09



HTC telah memperkenalkan model terbarunya HTC Touch Cruise 09 yang lebih moden dan bergaya. Handphone ini menggunakan sistem Windows Mobile 6.1 Professional dan memfokuskan kepada fungsi GPS sebagai keunggulan modelnya. Ini kerana ia dibekalkan dengan Advanced Navigation System dan HTC Footprints bagi membolehkan anda menyemak lokasi dengan pantas. Selain daripada itu, HTC Touch Cruise 09 ini menyokong kepantasan HSDPA.


Bersama-sama kotak jualan handphone ini biasanya disertakan pelbagai aksesori seperti :
* Kabel USB / charger
* AC power adapter dengan sambungan USB
* DC power adapter
* Stereo headphones
* MicroSD 1GB
* Pouch


Reka Bentuk
Model HTC Touch Cruise 09 ini lebih kecil berbanding model Touch Cruise pertama. Reka bentuknya juga lebih bergaya di mana di bahagian bucu handphone direka bulat. Handphone ini berukuran 102 x 53.5 x 14.5mm dan seberat 103g.

Skrin Sentuh
Handphone ini merupakan ahli keluarga skrin sentuh, maka ia masih mendominasi fungsi ini di mana ia disediakan dengan skrin sentuh berukuran 2.8 inci dan didatangkan dengan material TFT 65,536 warna beresolusi 320 x 240 piksel.


Lensa Kamera & Speaker
Lensa kamera bagi handphone HTC Touch Cruise 09 ini terletak di bahagian belakang handphone. manakala berhampirannya pula ialah speaker handphone.


Bahagian Atas Handphone
Pada bahagian atas handphone ini cuma terdapat butang ON/OFF sahaja.

Bahagian Bawah Handphone
Pada bahagian bawah pula terletaknya port untuk sambungan USB, pengecas bateri dan juga headphone.



Sisi Handphone
Pada bahagian sisi handphone ini tidak disediakan banyak butang, hanya di sisi kiri sahaja disediakan dengan butang untuk laras volume.

0 komen:

Catat Ulasan

Catat Ulasan



Related Posts with Thumbnails